Langelands body- og motionsklub

Velkommen til online betaling i Langelands body- og motionsklub.

Eksisterende medlemmer:

Dit login består af den mailadresse/medlemsnummer du har registreret i foreningen (hvis du allerede er medlem) din adgangskode kan du få tilsendt ved at vælge glemt kodeord eller henvende dig i den bemandede åbningstid.

Vælg menupunktet Tilmelding>Medlemskaber og følg vejledningen.

Nye medlemmer:

Vælg menupunkt Nyt medlem og følg vejledningen. Du bedes udfylde alle datafelter. For valg af kontingent vælg Vælg kontingent og følg vejledningen.

OBS: Vær opmærksom på at nøglechip for adgang til klubben udleveres i den bemandede åbningstid.

Funktioner

Tilmelding:

Her kan du vælge dit kontingent og vælge betalingsmetode.

Du kan betale med Dankort (kun Dankort), MobilePay og indbetalingskort.

Dankort og Mobilepay Online (bemærk kun hvis du har tilknyttet Dankort til din Mobilepay). Her vil du betale for den givne periode, du vil når dit kontingent nærmer sig udløb - få tilsendt en mail med link til betaling for fornyelse af kontingent. Har du ikke betalt inden udløb af din kontingentperiode vil din nøglebrik blive automatisk spærret.

Indbetalingskort (+71) Kan bruges til betaling via netbank eller i dit pengeinstitut. Bemærk det tager to bankdage før vi har modtaget pengene, og din nøglebrik åbner.

Dankort (tilmelding til automatisk træk) Du kan også vælge at betale med Dankort med automatisk træk. Her vil dit kontingent automatisk blive fornyet, og ønsker du at holde pause med dit medlemsskab eller at blive udmeldt, bedes du henvende dig i den bemandede åbningstid. Bemandet åbningstid

Mobilepay Invoice sender en opkrævning direkte til din mobilepay app. Det virker uanset hvilket kort du har tilknyttet din mobilepay.

Dit aktuelle kontingent:

Her kan du se hvad dit kontingenttype er, og hvor mange klip du f.eks. har tilbage på et 10-turskort.

Stamdata:

Her kan du se og rette i dine personlinge oplysninger, se din indmeldelsesdato og dato for fornyelse af dit kontingent (du for automatisk tilsendt opkrævning eller trukket beløbet fra dit Dankort). Du kan også rette din adgangskode og uploade et billede af dig selv. Billedet skal være vellignende.

Opkrævninger:

Her kan du se din betalingshistorik.

Afmelding:

Her kan du afmelde dit kontingent. Det bruges hvis du ønsker at stoppe dit aktuelle kontingent.

Bemærk at har du allerede modtaget en opkrævning på en kontingenttype og ønsker at ændre den til en anden, er du nødt til at kontakte os i den bemandede åbningstid, så vi kan ændre kontingentet manuelt.

Stop fornyelse af medlemsskab og ændring af kontingentype:

Ønsker du ikke at forny dit kontingent eller ændre dit kontingent - skal du altid kontakte os i den bemandede åbningstid.

Opdater kortoplysninger:

Her kan du opdatere din kortoplysninger hvis du har fået nyt betalingskort.

Regler og vedtægter

Bemærk at oprettes du som medlem og fornyer dit kontingent, acceptere du foreningens vedtægter og ordensreglement. De kan ses her: Vedtægter og ordensregler

For yderligere oplsyninger henvises til foreningens hjemmeside: www.bodyogmotion.dk